Over my dead body!

Aldrig att jag lånar ut min laptop till Marcus och hans klasskompisar(dom ska ha en liten förfest här hemma)! Jag ska banne mig sitta vid den själv!

Och jag lånar ännu mindre ut den när jag vet att dom ska hålla på att dricka(vissa i hans klass är förjävliga på't!). Jag har ingen lust att få tillbaka en kletig och spritindränkt laptop! Så är det bara.
Jag är, som dom flesta av mina kompisar kanske vet, väldigt försiktig med mina grejer(som systemkameran, laptopen, osv.). Jag tänker inte vara "en snäll flicka" den här gången. I am putting my foot down!

Vad skulle ni ha gjort?

(Visst. Om nått hände med den skulle han ju få betala. Men nu är det så att han inte har några pengar(han har en viss bil att betala med). Så nej, skulle inte tro det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0