The Fellowship VS. The Vuvuzelas



Hehe, lite passande såhär i VM-tider. Alla pratar ju om den där Vuvuzelan och dess läte, menar jag. xP
Go The Fellowship! :P

Hissa och dissa ska jag göra nu med när vi ändå sitter här. ;)

Idag hissar jag:
Dom östgötska jordgubbarna - Dom jag köpte är SÅ HIMLA GODA. Dom är inte ett dugg sura, bara söta. Och stora och röda, genomröda! Och dom smakar hur mycket jordgubb som helst! :D

Och jag väljer att dissa:
Priset på dom svenska jordgubbarna - Jag kommer ihåg när vi klagade på att dom kostade 30-35 kr/litern. Nu mina vänner är dom uppe i 45-50 kr/litern! Hörde att dom var uppe i 60 kronorstrakterna/litern uppe i Stockholm... :O

Ska nog kolla runt lite mer på YouTube tror jag. Det är ju roligt vetja! :P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: ztad

awwww, nostalgi! Min första youtubevideo: "They're taking the hobbits to isengaard"!!!!!! vuvuzelastyle! Men jag gillar faktiskt tutan. Göttigt!

2010-06-28 @ 19:29:35
URL: http://ztad.pointblog.se
Postat av: Sara

SVAR: Inget datum bestämt än faktiskt. Beror lite på när soffan kommer, och den kommer vecka 30 enligt Ulfåsa... Annars blir det lite ont om sittplatser! ^^

2010-06-28 @ 20:56:43
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0