Läskigt

Jag vet inte varför jag tänkte på det. Det liksom bara ploppade upp i mitt huvud av nån konstig anledning. Blev lite ställd faktiskt! Tycker det är lite läskigt...

Läskigt nr.1: Farfar dog typ 3 veckor innan Marcus föddes, och begravdes 1 vecka innan Marcus föddes. Farmor dog typ 3 veckor innan Marcus student, och begravdes 1 vecka innan Marcus student.

Håll med om att det är lite läskigt!

Läskigt nr.2: Dagen då farfar dog var vi(jag, mamma och pappa) ute på sjön(tydligen. Kommer inte ihåg. Var för liten.). När vi kom hem fick pappa reda på att farfar låg på sjukhuset och att det inte var långt kvar(han dog i nån form av cancer..bukspott tror jag..). Pappa hann precis upp till sjukhuset. Bara någon minut eller några sekunder efter det att pappa kommit in i rummet där farfar låg, slutade farfars hjärta att slå.
Dagen då farmor dog ringde dom från Linköpings sjukhus och sa att det hade blivit sämre och att det inte var långt kvar. Pappa och faster Ellen var påväg in till Linköping när dom ringde. Dom hann precis in i rummet där farmor låg, dom satte sig ner på varsinn stol och då, några sekunder senare, slutade farmors hjärta att slå.

Det är också lite läskigt faktiskt... Det är ju som om dom skulle tänka: "Nu är dom här så nu kan jag gå".


Klockan är mycket, snart är Lost slut. Dags att sova! ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0